joi, 11 decembrie 2008

Vrem să mănânci budincă

*
Ştefan Stroe a fost enervat de „patru păsărici toante cântătoare pe 4 canale”, aşa că l-am ajutat, sub oblăduirea cromatică a lui Artpi-şeful-culorilor, să se răzbune pe fetele care nu înghit cereale. Adică am făcut un spoof, vedeti aici, pe blogul lui Stefan.

Apoi, imi vine sa borasc de la toţi panicarzii purulenţi (vorba lui Badea) din presa românească. Articolele pline de şoc şi groază, că mii de şomeri, că murim. Ho, măăă! Grosul e şomajul tehnic, construcţii, agricultură, care se întâmplă în fiecare an.

Dar cel mai tare articol criz-at e de pe strada wallstreet. Deci titlul articolului e cam „Criza se agravează în România, România afectată din plin” şi imediat sub titlu pun poza asta:


(economist râzând)

Apropo, voi ce completaţi pe formularele băncilor în câmpul „Destinaţia banilor trimişi/ primiţi”? Eu ultima dată am completat cu „Cadou Paşti şi Roş-Haşana”.

3 comentarii:

Unknown spunea...

haha cum sa pui o astefel de poza ;)). Superb blog...

Orage spunea...

genial
si eu ma intreb deseori ce dracu sa scriu la provenienta banilor...
am fost tentata sa scriu -de la tata din canada, sau israel, in functie de tara in care haladuia :)

iar cu criza a luat-o razna lumea,
ca pana la criza lumea nu stia ce-i cumpatarea, si ca e ceva necesar ca sa nu devenim niste hiene risipitoare...
media isi bate joc de noi, ne manipuleaza, unii stau pe margine si rad cat de prosti si creduli putem fi...
ni se face educatie gratuita ...

devenim cretini...

mama ce dura sunt.

dar in pula mea, plec fratilor nu mai stau...
asa ca i don't give a shit.

ma scuzati pentru injuratura, seba stie ca nu imi sta in fire :)

Anonim spunea...

Faină poză, m-am amuzat teribil!