vineri, 5 decembrie 2008

Discutăm interviul marca Despot?

*
Dar pe un palier non-can-can, ca oameni de comunicare? ( totuşi, ştiţi cine a angajat-o, nu? ea îi oferă afecţiune patronului postului, Francesco, iubitul unei Băsesce)

Bun, acum că am lămurit...avem de a face cu unul dintre cele mai virale virale :P

Ce invăţăm de aici? Care sunt ingredientele care dau viralitate? Încep eu cu câteva:
- persoanele publice implicate;
- caracterul funny al scenei;
- elementul şoc, respectiv penisul lui Despot şi prostia tutei;
- controversa: totuşi, nu a exagerat şi Despot?.

Ce mai adaugăm la astea?

Mai mult, cum credeţi că influenţează epidosul ăsta imaginea Music Channel?

Şocul face awareness. Cred că povestea are coverage major pe userii de internet.

Hai să vorbim.

Apoi, că tot vorbim de materiale viralo-active, Romtelecom, adică agenţia multinaţională de publicitate Grey, ne dă site-ul ăsta: http://www.antistresu.ro/ de agresat o creatură verde.

Cum vi se pare? Cât de viral e?

Adică...aţi mai văzut chestia asta făcută de cel puţin două ori, nu? Bun, ideea e...preluată. Dar mi se pare că e şi „gratuită” chestia. Nu era mai okay dacă Nutline ne dădea site-ul ăsta de destresat?

Sau RTC recunoaşte că e enervant, cum zice Adi Macea?

9 comentarii:

ania spunea...

eu nu auzisem de televiziunea aia. mi-am calcat pe coada si am intrebat unde e angajata tuta.

Sebastiano spunea...

@ania: there u go, 0 lei awareness :P

ania spunea...

bine... nu am socotit la aia 0 lei faptul ca nu am televizor/nu ma uit la televizor... dar da, 0 lei.

Anonim spunea...

despre campania RTC-ului presupun ca se doreste modificare imaginii dinozaurului care a fost ROMTELECOMUL intr-o imagine mai friendly si mai apropiata de client...insa nu vad in masura e eficienta.

Anonim spunea...

aaa...sau campania ar putea fi doar solutia gasita pentru a calma clientii nemultumiti de serviciile oferite...mentionez ca se poate folosi in acest scop doar daca iti functioneaza click netul :P

Anonim spunea...

nu am auzit pana la incident de televizune cu atat mai putin stiam cine este microfonoasa. despre despot.. ii inteleg si ii imparasesc frustrarea si supararea si poate ca si eu as fi reactionat la fel (in ideea ca secventa nu va aparea). nu vad asa tam tam ca spus cuvantul in sine data fiind situatia si ca el nu era la primul interviu. poate ea. cat despre viralu de la rtc.. admirabila intentia dar cam.. pe langa. oricum apreciem efortul dar imaginea lor a ramas impregnata in mintile multora. o sa fie nevoie de indrazneala si o minte brici sa-i reconstruisca. parerea mea

Anonim spunea...

@costinache: sunt perfect de acord. nici eu nu am auzit de postul asta never ever. cum ziceam notorietate moca. sa fi facut o campanie pe media traditional pentru notorietate, ar fi costat infinitati de bani.

Si da, cum zici tu de RTC, e mare mastodontul...Chiar daca au fost cumparati de nemti(ei si Cosmote, care se va rebrandui in T-Mobile?), nu poti schimba o perceptie de brand peste noapte, mai ales cu o chestie de-asta kiki-riki-miki.Tre' schimbari din fundatie, din produs/ servicii, resursa interna, comunicare.

Anonim spunea...

Dar mai sapam un pic in legatura cu viralitatea interviului Despot?

Ce v-a facut sa il forwardati cand l-ati vazut? Eu am simtit ca s-a facut dreptate, in sfarsit o pitzipoanca pusa acolo unde ii e locul. Nu ca ar fi o victorie man Vs. woman.

E aproape acelasi feeling ca la filmuletul in care tipul ala ii bate pe aia doi cocalari de le suna apa in cap.

Da, justitie ;)

@R.R.: Yep, sa scrie pe maimutzoi Romtelecom si ma bag la mai multe lovituri;)

ania spunea...

si s-a ajuns si la ceva util exploatand prostia http://www.deneinteles.com/reclama-gratuita/interviu-cu-adi-despot-20.html