vineri, 28 noiembrie 2008

Alt bullshit de la Saatchi&Saatchi

Cineva a cam chiulit de la mate/ logică:

Spotul pentru Raiffeisen, cel cu bicicleta din monede, nu e singurul bullshit de la Saatchi. De curând, au stickerit cam TOT metroul din localitatea Bucuresti (cum zice jeg.ro).

Pe ideea ca Raiff vine mai aproape de tine, au lipit pe contra-trepte, mesaje care AR FI TREBUIT să te anunţe că eşti tot mai aproape de o agenţie Raiff. Now..înainte să vă uitaţi la poză, rezolvăm o mică problemă?

Ex. 1: Eu sunt la Bucureşti, tu eşti la Cluj. Dacă te sun şi îţi spun că am înaintat 3 paşi spre Cluj, tu o să înţelegi că sunt chiar lângă tine? Saatchi aşa zice.

Aşadar:



Deci, ei cred că pe măsură ce urci...eşti tot mai PUŢIN aproape (3,2,1 paşi) de sus. Urcând te îndepărtezi. Or fi vrut să spună că MAI AI 32 de paşi până la cea mai apropiată agenţie.

Mno, deci în departamentul de creaţie de la Saatchi avem până acum un plagiator şi un corigent la mate şi logică. Good job!

P.S.: Dacă aţi şti cât câştigă, au.

5 comentarii:

ania spunea...

oare la o bienala am vazut inspiratie pentru trebusoara asta? :-? nu-mi amintesc.

Anonim spunea...

in plus, eu dupa ce am urcat treptele.. si eram "cu un pas mai aproape" nu am gasit agentia raiffeisen in apropiere :|

Diana spunea...

daca e copiata ideea nu stiu. Totusi, numerotarea treptelor poate fi vazuta doar cand urci, adica atunci cand faci pasi sa iesi din metrou. Se presupune ca in imediata gura de metrou ar fi o agentie Raiff... Deci nu te indepartezi, ci te apropii de ea. Asta cred ca a fost in mintea creativilor. Totusi, am urcat cateva astfel de scari, iar ultima treapta, cea cu "mai ai un pas" era inca in subteran, deci nu la scarile de suprafata.

Diana spunea...

Revin...
Deci se presupune ca te apropii, dar copy-ul, inteles corect, iti spune contratiul.

Anonim spunea...

@Diana, ma bucur ca ai inteles, pentru ca nici nu as putea sa explic mai clar decat in post. Poate doar daca ne-am intalni pe niste scari reale.

Cred ca 2-3 oameni s-au prins de eroarea asta, in total. Interesant.

That means I could write bullshit and still be okay ;)