miercuri, 26 noiembrie 2008

Alt slogan devastator

Facand poza, puteam simti efortul creativ din spatele sloganului, mirosea scremerea intelectului...duuude.



Voi ce ziceti?

Pana atunci, mi-a placut ce a scris scamp (http://scampblog.blogspot.com) despre cum sa scrii un slogan bun, check it out. Useful copywriting tool.

5 comentarii:

Sahara Penguin spunea...

Adanc...:))

Sebastiano spunea...

@Sahara
Şi nici nu ştim dacă filosoful a vrut să zică „Exista numai ceea ce va fi...” sau „Există”. Că dacă e „Exista”, deja e prea deep.

Uneori contează mult o diacritică.
Am trecut pe lângă un magazin Chicco şi a fost oribil să citesc sloganul „Oriunde exista un copil”. Ca şi cum...oriunde au existat copii, dar...s-a intâmplat ceva cu ei. Pompe funebre.
Horibil :P Nu înţeleg de ce nu au putut face „Oriunde există un copil”. Dacă aşa îs literele în română.

Anonim spunea...

asta e un slogan din ciclul celor pe care nimeni nu le intelege, toata lumea le apreciaza, iar cand se strang sa le comenteze dau din cap ... a intelepciune:)
Si daca te hotarasti sa treci pe lista si nume de magazine...ai putea incepe cu cel din Cluj (remember?)
"Visul imaginatiei"
Ce zici de asta? :)

Words

Sebastiano spunea...

A, bine, visul imaginatiei e apogeul gandirii creative. S-a scris mult despre ei, dar fac si eu un post ca lumea. Ca au si ad-uri, postere despre ei pe geamuri. By the way, ala cred ca are mai multi bani decat toti cititorii blogului astuia, la un loc. E un lant national de seconduri.

Anonim spunea...

sa traiesti tu.. mie nu-mi zici.. tre sa ma prind singur