marți, 25 noiembrie 2008

Sexualitatea în publicitate

Ne spunea Ana-Maria mai devreme de sloganul de campanie "Incearcă şi cu o femeie".

Eu cred că este singura campanie cu un gând strategic clar în spate:
- research-ul le-a arătat că sunt grupuri consistente de votanţi care NU au încercat cu o femeie încă;
- e un teritoriu virgin, ofertant, nimeni nu le-a vorbit direct;
- este pueril să speri că poţi targeta cu succes pe „all”, până la urmă toţi fac asta: noi cu voi, voi cu ei, tu inainte de toate, bla;
- este naiv să crezi că lumea mai pune botul la bla-bla-uri. Se tot vorbeste de Doing Vs. Telling. Facem doing, avem un promise palpabil: o faci cu mine.
- este un beneficiu atât de nou încât nici nu poate fi catalogat ca „mituire” a alegătorilor, nu e ca şi cu ăia care dau zahăr şi ulei.
Concluzia firească -> comunicăm beneficiul, nişat, cu tupeu.

Deci, sondaj. Voi ce ziceti, cui se adresează campania?

a. Virginilor care se masturbează mult, cu adaptarea urmatoare:

b. Homosexualilor
c. Femeilor straight
d. Zoofililor, dendrofililor (astia-s cu plante, scorburi), etc.?
e. Toate variantele de mai sus
f. Altele

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic fff

Ana-Maria spunea...

;;) Multumesc multumesc
:))
f) Altele. ... Adica lui Irinel Columbeanu. El a incercat cu un copil; e cazul sa incerce si cu o femeie!