joi, 20 august 2009

Sa vedem ce poze mai avem prin calculator



Raicu a ajuns la urmator nivel de coolness, si-a lansat linie vestimentara. Acestea fiind spuse, pe tricoul din Fig. 1.1 scrie ceva destul de vulgar, asa ca parasiti acum blogul daca sunteti timizi: "I'm not 30. I'm 18 with 12 years of sex experience".

Asta pare un fragment din ceva drama de-a ei din liceu, cand ii ziceau aia din clasa ca arata de 30 de ani:
- Ba, Andreea, sa-mi bag pula, tu parca ai 30 de ani.
- Nu ma, n-am 30. Am 18, ca voi, numa' ca mi-am inceput viata sexuala acum 12 ani.

Wtf?

Acum un slogan. Astia doneaza amestecuri de substante chimice, daca aveti nevoie.



Btw, Molico, acest coleg din agentie, a vazut sloganul unei intreprinderi care comercializa peshte: "Suntem peshte tot".

3 comentarii:

Sahara Penguin spunea...

Ahz...Molico.

Sa-l intrebi de mine, daca vrei o reactie usor ...bizara.

:)))

Anonim spunea...

:))) omg, tare ma!:)am ras puternic la toate articolele de pe blog! desi sunt si chestii serioase...super! succes! ady sho!

Campionat Spania spunea...

Buna ziua
Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Campionat Spania
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
O zi buna va doresc