joi, 26 februarie 2009

Back on track

*
Jew miss me? :P

A început scoala. Luni, 23, a fost prima zi de şcoală ADC*RO. Mi-am tăiat unghiile de cu seara, mi-am făcut ghiozdanul şi freza, nerăbdător să îmi cunosc învăţătorii şi pe domnul Alexandrescu Şerban, un fel de diriginte, aşa.

Se anunţă a fi o chestie foarte bună. Sper să „prind” matematica din creaţia publicitară, cum zice domnul David, şcolit în Australia. Asta mi-am propus. Vă ţin la curent, m?

Tot de la ei am aflat de AdRevolution, un event foarte tare. Uitati-va pe-acolo, poate va bagati in programul TeachMe, ce ziceti? (nu vreau să vă dau link:P)

Până una-alta, să aruncăm o privire la următorul proiect neconvenţional/ ambiental de la MD.

Mie mi se pare un lucru bun să faci chestii de genul. E observat, e clar, e non-invaziv/ agasant, nu-ţi zice Cumpără-mă (Mountain Dew. Calitate. Gust. Tehnologie avansată de producţie).

All in all, e o chestiuţă drăguţă. Şi e oarecum „gratuită”, adică schiorul ăla nu ar fi avut cum să ajungă acolo. Mai mişto sunt proiectele care exploatează mediul, nu?

3 comentarii:

Anonim spunea...

ooooohhhh maestre sa ne traiti si bine ati revenit printre nooi...
muritorii de rand.
asteptam cu nerabdare sa ne impartasiti mai multe din intelepciunea voastra :):):)
haidi bre ca e fain, eu nu am vazut inca dar ai dreptate doar te uiti si iei aminte.
next, un md va rog...fara sa stii de ce...hmmmm
ar tb mai multe proiecte de genu asta.
nu sunt exagerat de scumpe, si au impact mai mare,
si ar mai arata si statiile de metrou mai animate si mai vesele.
nu stiu daca ai auzit dar acum vreo trei ani facusera la metrou un proiect cu coca cola.
era in tunel de fapt, si se declansa reclama de fiecare data cand ttrecea metroul, si toata lumea auzise si astepta cu nerabdare sa vada, era intre universitate si romana parca...era foarte mishto...
pacat, m-am intrebat de ce nu l-au mai facut si altii...
si hai o data , absolva si tuu ceva ca nu mai e creativitate pentru noi cei obisnuiti, fa ceva si pentru noi, un proiect special,
am auzit la add couture ca daca iese vreo ideecreata de la adc, au de gand sa o cumpere agentiile.
so...vant in pupa draga.

lore marre:)

Anonim spunea...

poate are legatura cu spotul ala cretin cu ala care se lasa tras cu placa de metrou si cade plosc,

cata cazatura fara rost ii in spotul ala, cel putin finalul

numai ca asta e cu schiurile, deci parca si vad brieful, sport de iarna in metrou. hehe

mai degraba as fi facut un cersetor, de vro 25 de ani , apt de munca carede lene prefera sa ceara spanzurat undeva sus. cred ca ar fi fost mai apreciat de publicul tinta

Ana-Maria spunea...

:* Mie una mi se facuse dor de tine! Welcome back!